Dunia Si Comelku

Monday, March 16, 2009

bersiar-siar saja.....


seperti yg dijanjikan..hajat mak weols ditunaikan la petang tu....tp yg best...yg pegi ke nilai 3 suma nya kaum hawa..abg n abgipar weols diarahkan utk jaga pari2 kecil dirumah..wohoo....g pon kalo bawa kaum adam ni leceh sket nk shopping....tak sporting n asyik merungut jew...bosan...hahaha....along weols nk beli carpet ngn kain pasang...mak weols biase la kain la dia ape lagi....weols pegi jalan sorang2 sebab bosan tunggu diorang pilih kain...weols nk cari beg..tp biase la kalo dah jalan2 tu selalu benda yg dirancang nk beli tak beli pon....weols jalan2 je tgk ape yg menarik...


so ni la hasil weols pegi ke nilai 3...sandal utk pari2 kecil sumanya..sebab kasut yg weols nk beli xde saiz...hampa jew rasa sbb mmg cute sandal tu....weols just beli beg pink..wohoo..harus la pink kan...lepas maghrib weols ngn family suma siap2 utk pulang ke ipoh...sepanjang perjalanan weols tido...hahaha....sbb dah terbiase..masuk kete je kalo jalan jauh2 mesti lelap punye....k la erk...lembik plak tgn weols wat 3 n3 utk arini....bertemu dan besua kembali di n3 yg lain....zassss....

2 comments:

mummYaeesh on March 16, 2009 at 6:10 PM said...

wah gi nilai lagi tu...ptg ni g seremban lagi..woohoo..anda di tag!
sila check blog orang ek..wei p la letak shoutbox kat tepi tu..senang sket nak tinggal ape pesnan!

iena on March 16, 2009 at 7:01 PM said...

ye la2..akan dilaksanakan segera...

(^_^)

Scars That Can Never Heal

God, please send me A lover which is kind The one who love me for who I really am.....







Tentang Ryhana

My photo
ipoh, perak, Malaysia
حسبي ربي جل اللَّه ما في قلبي غير اللَّه نور محمد صلى اللَّه لا إلــــه إلا اللَّـــه
 

OrkedLife Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting