Dunia Si Comelku

Thursday, May 28, 2009

TAG dari ustaz...


1.Apa Perasaan Anda Sekarang?
Perasaan yang mcm nk jerit gitew....ape eyh?? hohoho

2.Saya nak makan?
Angin, utk bertenang...hahaha

3.Saya tak suka?
Orang yg bajet bagus...

4.Impian saya?
Segala masalah n kekalutan segera selesai...hurmmm

5.Haiwan yang saya tak suka?
Banyak gak, ular,cicak,katak sgt geli uols....

6.Saya harapkan?
Ade org nk bg duit yg banyak kat saya...hahahaha

7.Jika boleh putarkan masa?
Pastinya ingin wat yg terbaek....tp tak mungkin tu berlaku

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
Tak dpt lagi gambaran sbb mls nk pk yg jauh sgt ke depan....

9.Handphone saya adalah sebuah?
Bukan sebuah, saya ade 4 hp....camne??? K800i, W660i, W350i, N-gage QD...

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
X + Y = Z

11.Saya suka pada?
Benda-benda yang cantek dan indah

12.Kawan-kawan saya..?
Bukan ramai kawan pon....

13.Pernah dikhianati?
Ya,banyak kali..cis....

14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?
Kalo ade org yg mengkhianati dia sy la org yg akan bersorak gembira sambil ketawa....kejam kan? hahaha...

Senaraikan 8 rakan yg hendak di tag
Takde nk tag sesape..sy buat tag ni sbb atas dasar melaksanankan amanah ustaz je.....huhuhu

zasssss

1 comments:

Mohammad Afendy Bin Noor Khan on May 29, 2009 at 12:46 PM said...

Hahaha...

Ustazkodimero was here

(^_^)

Scars That Can Never Heal

God, please send me A lover which is kind The one who love me for who I really am.....







Tentang Ryhana

My photo
ipoh, perak, Malaysia
حسبي ربي جل اللَّه ما في قلبي غير اللَّه نور محمد صلى اللَّه لا إلــــه إلا اللَّـــه
 

OrkedLife Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting