Dunia Si Comelku

Tuesday, April 14, 2009

cerita tentang farah athirah......


huhuhu..bercerita tentang athirah...dia ni anak kakak weols yg sulung..anak bongsu wat mase nih..hehehehe...tiap kali weols ade ngn dia nih bley lupe sekejap masalah bile melayan kerenah dia...makin besar makin byk kerenah..tp dia nih baik tak byk ragam...


tp nakal tak hengat...dia ni senyap je kalo nk wat pape..tp mmg menjadi...kalo biar dlm bilik sorang2 dan senyap tu...awas pasti bilik berselerak..huhuhu....

manja athirah nih...weols ske bw dia g jln2 mmg seronok sbb dia tak merengek kalo dahaga pon dia akan minum air masak...sbb dia ni masih menyusu dgn ibu dia.....


ni yang terbaru weols jupe dia dpt gaya n aksi baru.......
sebut je "busyukkkk" mesti dia akan moncong cam ni...hahaha.....


aksi moncong"busyukk" sambil berlari...byk kali weols nk snap pic dia time dia wat muka busyukk ni susah tol sbb dia tak lalu diam...haishh....


tp bile tgk muka si athirah ni weols mesti terkenang arwah opah weols..sbb iras wajah n memek muka mereka sama sgt2...tgk je la kalo kusyuk wat sesuatu mmg sebijik mcm opah...
(wahh..rindu kat opah..hmmm)


"show me ur teeth syg....."


time ni weols lepak kat umah along weols jap..kebetulan ade pasar malam...so along weols pon beli la jagung bakar...mmg weols dah lame nk mkn jagung bakar,akhirnya dpt jugak uols....thanks along..love u so much.....
athirah wat muncung camtu sbb dia tgh mkn jagung..yela gigi depan je yg ade....huhuhu...
weols tinggalkan dulu kisah athirah oke....zasss....







1 comments:

mummYaeesh on April 16, 2009 at 6:06 AM said...

pesstt..sexynye bibir

(^_^)

Scars That Can Never Heal

God, please send me A lover which is kind The one who love me for who I really am.....







Tentang Ryhana

My photo
ipoh, perak, Malaysia
حسبي ربي جل اللَّه ما في قلبي غير اللَّه نور محمد صلى اللَّه لا إلــــه إلا اللَّـــه
 

OrkedLife Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting