Dunia Si Comelku

Monday, August 24, 2009

apa ertinya???


permulaan bicara tak seindah biasa...
nk tersenyum ape maknanya....?
nk ketawa gembira untuk sape?
riak wajah mampu menutup segalanya...
tp hati tak mampu menipu....
jauh disudut hati utk ada perasaan ni....
buat insan tersayang, dari mula hubungan ni wujud dalam hidup.... aku sendiri tak pasti mana logiknya utk menolak, sedangkan masing2 menyimpan hasrat utk memiliki antara satu sama lain... permulaan yg cukup indah...cukup menarik utk di abadikan dalam diari kenangan hidup... mungkin ini tak sehebat cinta pertama kita...ape pon yg lepas biarkan dia berlalu... percintaan bukan satu perjanjian sejati... percintaan perlu memiliki kejujuran,ikhlas, saling memahami, bukan sekadar kaseh sayang yg hanya mampu diungkap tanpa disemadikan dalam hati... aku sendiri mengakui aku sepi tanpa cinta... ia bukan keperluan...tp pelengkap hidup.... kamu banyak mengajar tentang keberanian bersuara dlm hubungan... kenapa ye bley berubah???
apa ertinya...?

mmg sifat aku... aku menerima seseorang apa adanya...walau bagaimana sukar sekali utk berhadapan dengan masalah antara kita..aku tetap disitu... sehingga samp satu masa aku dah tak diperlukan lagi dlm hidup kamu... aku akan pergi... tp sewaktu aku melangkah pergi dr hidup kamu apa yg pasti kamu berada dlm keadaan yg cukup gembira bukan berduka kerana hubungan dah pon berakhir....tp ini bukan impianku..dan aku mmg mengharap ia takkan terjadi...ini bukan zaman cinta monyet lagi..... seperti kata kamu...kita tak tau ape yg akan berlaku akan datang...ye...sbb tu kita perlu lalui hakikat yg realiti... bersedia menghadapi hubungan yg serius seperti ini... tak perlu ada persamaan antara kita..cukup sekadar memahami...
apa ertinya???


aku mengharap kamu bukan saje jadik kekasih...tp sahabat,kawan paling akrab, teman waktu susah senangku..... bukan manja yg diharapkan....kita kan dah dewasa.... mungkin jugak disebabkan aku sibuk dengan aktiviti sosialku buat kita makin renggang.... tp buat masa nih aku rase yg kita dah makin jauh.... tak mesra mcm dulu.... adakalany mmg aku rasa bersalah sbb aku menjadi punca kita bergaduh..aku jugak jadik faktor perubahan sikap kamu padaku... walaupon masih belum ada ikatan yg sah,sejujurny aku tak mau kamu pergi dari hidupku.... utk waktu hati aku sentiasa bertanya....kamu masih syg aku? kamu masih perlukan aku? siapa aku dihatimu? bukan janji yg akan dituntut... bukan mengungkit segala pengorbanan.... hanya mengharap cinta yg abadi yg akan berakhir dengan senyuman yg cukup bermakna..... catatan cerita ini aku taknk hentikan...mengenalimu adalah suatu perkara yg indah.... walau pon tak samp bertahun kita mengenali tp aku akan teruskan kisah ini sehingga satu masa yg blom pasti bile......
apa ertinya?


sekian drama sebabak hari ini....layan

2 comments:

fez_the reds on August 24, 2009 at 11:42 PM said...

sgguh syahdu drama anda ini..
boleh wat drama kat t.v nie..
heheh...
walau mcm maner pown..
aper yang berlaku pada awk skang adlah samaer seperti aper yang sayaer lalui skrang..

iena on August 25, 2009 at 2:09 AM said...

drama kehidupan......
uishhh..same la plak...
mungkin keadaan berbeza kot...

(^_^)

Scars That Can Never Heal

God, please send me A lover which is kind The one who love me for who I really am.....







Tentang Ryhana

My photo
ipoh, perak, Malaysia
حسبي ربي جل اللَّه ما في قلبي غير اللَّه نور محمد صلى اللَّه لا إلــــه إلا اللَّـــه
 

OrkedLife Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting