Dunia Si Comelku

Monday, June 18, 2012

26th



HAPPY BIRTHDAY RYHANA



 06062012... Syukur ke hadrat Ilahi... Sebab masih memberi peluang untuk aku untuk terus bernafas serta menikmati rahmatNYA.Thanked ALLAH for all the gift. Tapikan, tahun ni punya bufday unique la tarikhnya...tgk eyh...

6+6=12
06.06.2012
(^_^)
Pagi-pagi lagi saya dapat sms dari mak aku...SMS yang buat aku terharu dan menangis (T_T) gembira... Ni sms mak aku bagi :
"Assalamualaikum, slmt hr jadi.Mak syg rina.xada hadiah cuma syg yg mampu mak ucapkan" 

ha...mau tak meleleh airmata aku baca sms tu... As always.. so many wish yg aku dapat kat FB dari member-member. Zaman dulu-dulu dapat greeting card handmade okey...hahaha... Zaman dewasa ni non ado la uols... Aku takde la mengharap apa-apa pon yang istimewa pon pada hari tersebut... Cuma mengharapkan yang terbaek dalam hidup. Untung-untung Allah pertemukan aku jodoh yang baik-baik dan mampu membimbing aku ke arah yang lebih baek... 

Ok la..nak dijadikan cerita, time dinner malam tu aku serius tak tahu ade cake untuk aku... Macam biase je la aku wat.. Tetiba bonda panggil makan skali and then ternampak la sebuah kotak warna pink yang aku yakin dalam dia ade cake...hahaha.... Thanks a lot to umi, abah, bonda, odien and adik-adik yang lain sebab celebrate birthday kak orked... yipppiee..!!!~ Terharu la jugak...tapi umur dah banyak takde la excited sangatkan.. Tapi masih bersyukur sebab ade jugak yang mengingati. So lepas dah terharu tengok ade cake.. so, abah mulakan bacaan doa... Syukran abah.

 Kau kabulkan doanya Ya Allah...Amin Ya Rabbal 'Alamin
Next..ape lagi sesi posing-posing ngan adik-adik... (^_^) Tak kira umur dah berapa pon... aku pegi mane-mane mesti orang ingat aku ni budak sekolah.. hmmm... tapi bagus jugak kan!!! hehehe...sila senyum simpul tengok gelagat aku ngan adek-adek yang sangat comel.

Aku gembira walaupon dalam majlis yang serba sederhana... Janji penuh dengan berkat dari Allah SWTPotong cake time...!!!!~
Make a wish Ryhana :)

Sahabatku, aminkan doa ini agar selalu beruntung dan bernasib baik dalam usaha,
 “Allaahumma innii as-aluka muujibaati rahmatik,wa’azaa-imi maghfiratik,wasalaamatan min kulli itsmin,wal ghaniimata min kulli birrin,wal fauza bil jannah,wan najaata minan naar."
"Ya Allah,sungguh aku memohon kepadaMu segala sesuatu yang menyebabkan turunnya rahmatMu segala sesuatu yang memastikan ampunanMu,keselamatan dari segala dosa,keberuntungan dari setiap perbuataan baik,kemenangan meraih surga,dan selamat dari neraka.”
...Amin...



And the last one... sila jamu mata dengan cake hari jadi weols yang meriah nih...amik la sepotong sorang... weee...!!!~ peace~




2 comments:

InFiNiTy on June 22, 2012 at 10:16 AM said...

weh... sedapnya kek!

oRked on June 23, 2012 at 1:00 AM said...

sedap sedap sedap... mmmg sedap (upin ipin)

(^_^)

Scars That Can Never Heal

God, please send me A lover which is kind The one who love me for who I really am.....







Tentang Ryhana

My photo
ipoh, perak, Malaysia
حسبي ربي جل اللَّه ما في قلبي غير اللَّه نور محمد صلى اللَّه لا إلــــه إلا اللَّـــه
 

OrkedLife Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting