Dunia Si Comelku

Monday, April 5, 2010

Rahsia Disebalik Rahsia




Pertemuan ini bagaikan terbukaSatu rahsia didalam rahsiaKetika kita sama dikota cintaKenikmatan pengabdian yang suci... Dan di waktu itu kau dan aku satuBerlindung di dalam kebesaranTiada kenal erti perpisahanPenuh restumu oh Tuhan…Dan kini kita terbuang di awanganTerpisahlah dari kenyataanLalu ada yang terlupa pada perjanjianKerna leka dengan kepalsuanTersesat kita dalam perjalananKau dan aku kini bertemu kembaliMenunaikan perjanjian sejatiDalam suka duka jauh terpisahTerbukalah rahsia cintaKau dan aku kini bertemu kembaliMenunaikan perjanjian sejatiDalam suka duka jauh terpisahTerbukalah rahsia cinta.....

hye uol, tema entry ni adalah retro...gitew kan.. perkara yang sebenarnya weol telah gigih mencari lagu ni... puncanya weols dgr sinar fm last weekend..pastu cam eh2... best la lagu nih...time kecik2 dulu slalu dgr...so weol pon ala2 ingat2 tak ingat liriknya... ari ahad ingat...samp je opis nk search..tetiba plak memory lost.... bak kata kawan weol di FB...suh format...tp tak mampu nk format dah.... hujung2 malam td tengah berangan2 dalam bilik teringat plak liriknya sket2...terus la rakam sore sendiri takot arini lupe lagi.... akhirnyaaaa.... wohooo....weols melompat gumbira dah jupe lagunya...so uol...layan ye....hehehe

3 comments:

K2r~90 on April 18, 2010 at 7:50 PM said...

hehe first time dengo lagu neh =)

Kamsiah on May 5, 2010 at 1:11 AM said...

lagu lama2 tak pernah jemu didengar...

iena on May 6, 2010 at 8:41 PM said...

best sgt lagu nih....lagu lame mmg tak jemu dengar...rileks je...

(^_^)

Scars That Can Never Heal

God, please send me A lover which is kind The one who love me for who I really am.....







Tentang Ryhana

My photo
ipoh, perak, Malaysia
حسبي ربي جل اللَّه ما في قلبي غير اللَّه نور محمد صلى اللَّه لا إلــــه إلا اللَّـــه
 

OrkedLife Copyright © 2009 Paper Girl is Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by web hosting